Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην περιοχή της Νέας Κίου κοντά στο ΚΕΓΕ και σε κατοικίες Ρομά της περιοχής , Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026.
Άμεση ήταν η επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας με οχήματα από το Αργος και το Ναύπλιο που κατάφεραν να τη θέσουν υπό έλεγχο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου