Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Την Ερμιονίδα επισκέφθηκε η Υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή

 

ΑΡΓΟΛΙΔΑ- Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ

Τον Δήμο Ερμιονίδας επισκέφτηκε η Υφυπουργός Τουρισμού,  Άννα Καραμανλή, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στην περιοχή και της ενημέρωσης της για τις τουριστικές προοπτικές της Ερμιονίδας ενόψει και της θερινής περιόδου ,Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026. Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων  Γιάννης Ανδριανός.

Την Υφυπουργό υποδέχτηκε στο Γραφείο του στο Δημαρχείο Ερμιονίδας ο Δήμαρχος  Ιωάννης Γεωργόπουλος,  με τον οποίο είχαν εκτενή συζήτηση για τις αναπτυξιακές προοπτικές του τόπου και τις δράσεις που ενισχύουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Μετά το πέρας της Συνάντησης, επισκέφτηκαν την Ερμιόνη, όπου ενημερώθηκαν για την πορεία των έργων και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της νέας μαρίνας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

bougiotispress@gmail.com

Σελίδες